Wij verzenden met
0

Door de drukte kan de wachttijd langer zijn wanneer u belt. Bedankt voor uw geduld.Door de drukte kan de wachttijd langer zijn wanneer u belt. Bedankt voor uw geduld.

Review Logo8 @ Kiyoh
0
Op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis!
Beste Online Winkel Van Nederland
Snelle levering in Nederland & België

Door de drukte kan de wachttijd langer zijn wanneer u belt. Bedankt voor uw geduld.Door de drukte kan de wachttijd langer zijn wanneer u belt. Bedankt voor uw geduld.

Garantie en reparatie

Garantie en reparatie

In het kort

Als je een artikel via discountershop.nl koopt, kun je er vanuit gaan dat het in goede staat verkeert en bij normaal gebruik blijft werken zoals verwacht. Het kan echter altijd voorkomen dat je niet tevreden bent en je artikel wilt retourneren of je moet aanmelden voor reparatie. Hier zijn bepaalde regels aan verbonden. Om verrassingen te voorkomen, raden wij u aan deze informatiepagina te lezen.

Alle garantietermijnen of de fabrieksgaranties vermeld op de website doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Fabrieksgarantie

De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven. Dit betekent dat de fabrikant tijdens die garantieperiode je artikel repareert of vervangt als het defect raakt, tenzij het defect door jou is veroorzaakt. U kunt contact met ons opnemen via de klantenservice of contact opnemen met de fabrikant. In het geval van fabrieksgarantie ontvangt u het juiste document of een boekje bij uw product met informatie over de fabrikant en de procedure.

Houd er rekening mee dat de fabrieksgarantie per fabrikant verschilt.
Op sommige artikelen zit minder of geen fabrieksgarantie. Alle "verbruiksartikelen" zoals shampoo of luiers en soortgelijke andere.

Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er redelijkerwijs mee mag doen. Uw gekochte artikel moet voldoen aan wat is beloofd en wat u redelijkerwijs mocht verwachten. Heeft u bijvoorbeeld een televisie ontvangen waarvan de afstandsbediening na enkele weken kapot gaat, dan kunt u contact met ons of de partner opnemen als het een artikel van een partner betreft. Wacht niet te lang nadat u dit defect heeft ontdekt. Als de periode van de fabrieksgarantie is verstreken, betekent dit niet dat er helemaal geen garantie meer is.

Als er buiten uw schuld een defect optreedt tijdens de garantieperiode, heeft u mogelijk recht op reparatiekosten of vervanging van het artikel. Hieronder staat wat u kunt doen.

Garantie kaart

Zorg ervoor dat u de garantiekaart voor het artikel hebt, die door de fabrikant vereist is voor reparatie of vervanging.

Als u een defect artikel heeft ontvangen

Binnen de retourtermijn

Als een artikel direct na ontvangst niet naar behoren functioneert, dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor probleemoplossing. Als het artikel defect blijkt te zijn, zullen we altijd een oplossing voorstellen. Ruilen is in de meeste gevallen mogelijk maar niet alle producten zijn inwisselbaar, zoals persoonlijke accessoires of hygiëneproducten zoals luiers.

Houd er rekening mee dat reparatie binnen de garantieperiode van uw product moet plaatsvinden en dat de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van het product moet worden gestart. Kijk hier voor meer informatie over retourneren.

Garantie procedure

Volg deze stappen als je een artikel naar ons wilt opsturen voor garantie:

  • Neem contact op met onze klantenservice en wij vertellen je wat je moet doen.
  • Als we uw probleem niet kunnen oplossen, moet de fabrieksgarantie worden aangepakt. Neem zeker kennis van het boekje, dat u ontvangt als er sprake is van fabrieksgarantie.
  • De consument draagt ​​het risico voor de retourzending, wij raden u dan ook aan het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs goed te bewaren, zodat u eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Heeft u een vraag?

Bel ons

Ma – Vr : 9:00-18:00 uur

+31 (0)85 30 36 244

E-mail

Antwoord binnen 2 werkdagen

E-mail ons

Social media

Socials

8Review LogoWij scoren een 8 op Kiyoh

Discountershop.nl

H.A.lorentzstraat 10A
3331 EE Zwijndrecht
The Netherlands Bekijk op Google Maps

NL855574185B01
64225739
Chat met ons

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »