- Service & FAQ
- Betaalmogelijkheden
- Verzenden & Retourneren
- Garantie en reparatie
- Algemene voorwaarden
- Disclaimer
- Beoordelingen
- Privacy Policy
- Sitemap
- Over Ons
- Shop met jouw VVV Cadeaukaart
Beoordelingen
Klantrecensies zijn stukjes feedback die ons helpen de ervaring van de klant met de organisatie te begrijpen en waarmee we op verschillende niveaus kunnen verbeteren. U kunt een beoordeling op onze website plaatsen of uw ervaring delen op een website van derden, Trustpilot, Bol.com, Thuswinkel, en Google beoordelingen. U kunt ook met ons delen op onze sociale kanalen zoals Facebook en Instagram.
Veelgestelde vragen over beoordelingen
Wie kan een review of testimonial plaatsen?
Alleen klanten die een aankoop hebben gedaan kunnen reviews plaatsen.
- Om een recensie op onze website te plaatsen, moet u uw geregistreerde e-mailadres opgeven.
- Om een review op Bol.com te plaatsen, moet je inloggen met je accountgegevens en een ervaring posten over het product dat je hebt gekocht.
- Om een review op Trustpilot te plaatsen, raden we je aan om bestelgegevens te verstrekken, goed of slecht, zodat we de authenticiteit van je reviews kunnen verifiëren. We keuren alleen beoordelingen goed waarvan we denken dat ze echt zijn.
- Als u een beoordeling op Google of op sociale media wilt plaatsen, moet u ook de bestelgegevens opgeven, zodat we contact met u kunnen opnemen voor zowel positieve als negatieve ervaringen.
Als u denkt dat u ons op bepaalde gebieden moet verbeteren, laat het ons dan weten zodat we ons best kunnen doen om u de hoogste klanttevredenheid te bieden die u verdient. Als u tevreden bent met onze producten of service, danken wij u voor uw kostbare tijd bij ons en hopen u in de toekomst vaker van dienst te kunnen zijn.
Hoe weet je of reviews authentiek zijn?
We werken samen met Bol en Trustpilot om de authenticiteit van uw ervaringen te verifiëren. Trustpilot en Thuiswinkel heeft regels over wat er wel en niet in je beoordelingen moet worden opgenomen. Meer informatie vind je op hun website. Op de website van Kiyoh kunt u ook een uitgewerkte reviewbeleid terugvinden
Op Bol mogen alleen geverifieerde consumenten een review plaatsen. Ze moeten inloggegevens en bestelgegevens invoeren om een beoordeling over een product te plaatsen.
Op onze website controleren we uw geregistreerde e-mail-ID die in onze database staat. Als u een klant bent, controleren we de bestelgegevens voor echte ervaringen. Als uw e-mailadres niet in onze database wordt gevonden, kunnen we de beoordeling afwijzen omdat we denken dat deze nep is.
In het geval dat u de socialemediakanalen hebt gebruikt om beoordelingen te plaatsen, raden we u aan om de bestelgegevens, positief of negatief van uw ervaring, te verstrekken, zodat we met ons team kunnen controleren op authenticiteit.
Staan er zowel positieve als negatieve recensies op onze website?
Ja, we koesteren positieve recensies terwijl we aandacht besteden aan negatieve. We geloven dat elke beoordeling een leerervaring is en we zijn altijd op zoek naar manieren om onszelf te verbeteren en onze klanten beter van dienst te zijn. Deel uw ervaringen om anderen te helpen betere keuzes te maken en moedig ons aan om ons spel te verbeteren.
Worden betaalde beoordelingen op onze website geplaatst?
Nee, we ontvangen geen betaalde beoordelingen of promoties. Alleen onze klanten die ons product hebben gekocht, kunnen beoordelingen delen en hun ervaringen oprecht uiten.
Hoe lang duurt het om een review op onze website te plaatsen?
Als je een review hebt geplaatst op Trustpilot, Google of Bol, duurt het meestal een paar uur voordat deze zichtbaar is op onze website. Om een beoordeling zichtbaar te maken, wordt de benodigde tijd gecontroleerd, in sommige gevallen kunnen we contact met u opnemen voor meer informatie.
Als je een review hebt geplaatst op een van onze sociale kanalen, kan het tot 24 uur duren voordat deze wordt weergegeven. als je een bericht hebt geplaatst op een van onze socialemediakanalen, kan het tot 24 uur duren, omdat ons team moet controleren op een echte beoordeling. We kunnen u om details vragen om uw/onze gegevens te verifiëren.
In welke gevallen worden reviews niet geplaatst?
We werken nauw samen met Trustpilot om ervoor te zorgen dat de regels worden nageleefd. Over het algemeen zijn er geen strikte regels, maar we koesteren geen gebruik van jargon, aanstootgevende taal, racisme, cyberpesten of seksueel misbruik. Als uw berichten dergelijke inhoud bevatten, hebben we het recht om uw beoordeling niet op onze website te plaatsen. We controleren ook op bots, spamberichten en andere die niet zijn geplaatst.
Als u niet post met een geregistreerd e-mailadres, wordt uw beoordeling mogelijk niet geplaatst, omdat dit ervoor zorgt dat beoordelingen echt zijn en dat u een product bij ons hebt gekocht. We controleren altijd uw e-mail-ID met uw bestelgegevens voordat we een beoordeling goedkeuren.
Discountershop.nl
H.A.lorentzstraat 10A
3331 EE Zwijndrecht
The Netherlands Bekijk op Google Maps
NL855574185B01
64225739
Chat met ons