Waarmee kunnen we je helpen?
Klantenservice
Klantenservice
Nieuwe klant? Dan kun je bestellen en tegelijkertijd je Discountershop.nl account aanmaken. Handig, toch?
Heb je nog geen artikel op het oog? Ga dan naar Inloggen en klik op ‘Account aanmaken’ om een account aan te maken. Je kan ook met je facebook account bij ons inloggen.
Vergeten is menselijk… Gelukkig kun je altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Even je e-mailadres invullen, klikken en we mailen je meteen een linkje om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Nieuwe naam of adres? Je kunt je persoonlijke gegevens makkelijk aanpassen in je account.
Hier. Maar je bent misschien op zoek naar een routebeschrijving? We leiden je er graag heen:
Wij versturen je factuur altijd per mail tijdens bestelproces naar je toe. Mocht je nogmaals een kopie van je factuur willen, neem dan contact met ons op, wij zullen het nogmaals naar je mailen.
Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.
We kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we niet alles gelijk hebben verzonden, neem je het beste even contact op met de klantenservice, zoals bijvoorbeeld met ons social team via Facebook. Dan gaan we meteen op zoek!
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.
Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:
Land | Levertijd | + Extra bezorgtijd |
---|---|---|
Duitsland, Luxemburg | Vermeld op de website | + 3 tot 4 werkdagen |
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland | Vermeld op de website | + 4 tot 5 werkdagen |
Overige Europese landen | Vermeld op de website | + 7 tot 9 werkdagen |
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied | Vermeld op de website | + 6 tot 12 werkdagen |
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland | Vermeld op de website | + 9 tot 12 werkdagen |
Overige landen | Vermeld op de website | + 8 tot 12 werkdagen |
Stap 1: selecteer een product
Allereerst dien je een product te selecteren. Horizontaal onder het logo van Discountershop.nl vind je de verschillende categorieën. Wanneer je een van deze categorieën selecteert, zie je alle producten binnen deze categorie.
Je kunt gebruik maken van de filters aan de linkerzijde van de website. Deze filters helpen je bij het maken van een juiste keuze. Wanneer je het product hebt gevonden wat aan je wensen voldoet, druk je op de Groene knop “In Winkelwagen”. Het product wordt nu automatisch aan je winkelwagen toegevoegd. Je kunt nu verder winkelen of naar je winkelwagen om de bestelling af te ronden.
Stap 2: Bestelling afronden
In de winkelwagen vind je rechts een groene knop “bestelling afronden” Wanneer je hier op klikt, kun je je e-mailadres invullen en je registreren. Heb je al eerder besteld bij Discountershop.nl? Dan kun je met je e-mailadres en wachtwoord inloggen.
Stap 3: Persoonsgegevens
Op deze pagina kun je je persoonsgegevens invullen. Na het invullen van alle (verplichte) velden selecteer je de gewenste betaalmethode. Je rond de bestelling af door op de groene button “Kopen” te klikken. Afhankelijk van de door je gekozen betaalmethode, kun je de bestelling afronden in de beveiligde betaalomgeving van je bank of creditcard maatschappij.
Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Om te annuleren moet je snel even contact met ons opnemen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:
technische storing
Voor meer informatie ga naar de betalingspagina.
Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.
Ja, binnen nederland is uw bestelling altijd gratis.
Bij Discountershop.nl worden alle bestellingen binnen Nederland gratis verstuurd. Bestel je op een werkdag voor 23.59 uur, dan wordt je bestelling de volgende dag al bij u geleverd.
Land | Verzendkosten |
Nederland | Gratis |
België | € 1,99 |
Duitsland | € 7,95 |
Andere EU landen | € 8,95 |
Wereld | € 14,95 |
Ben je op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afleveren bij je buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals bij je aangeboden.
Voor meer informatie ga naar hier.
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan Discountershop bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door Discountershop verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
3. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
In de meeste gevallen gratis (Alleen Nederland). En zo gemakkelijk mogelijk. Wij brengen € 13,95 in rekening voor retourzendingen vanuit rest van Europa. We krijgen wel graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending in je account: Log in, ga naar je bestelling en meld je artikel retour. Je ontvangt van ons een e-mail met alle informatie m.b.t. je retour. Grote en zware artikelen komen we bij jou ophalen.
Tips:
Je krijgt vanzelf het juiste retouradres voor jouw artikel tijdens je retourmelding. We hebben namelijk meerdere adressen en op deze manier krijg je altijd automatisch het juiste adres. Zo hoef jij nooit te zoeken.
Pak je beste pen en schrijf het retouradres mét retournummer op je retourpakket. Dat hoeft niet in schoonschrift, als het maar goed leesbaar is met het blote oog.
Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Heb je een ophaalafspraak gemaakt? Laat dan even iets weten aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat de koerier niet langskomt.
In alle andere gevallen hoef je niks te doen. Behalve je bestelling betalen als je dat nog niet had gedaan...
Da’s heel simpel: we laten het je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.
We betalen je meteen terug zodra we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
Als u een probleem of geschil heeft, kunt u ons altijd schrijven op [email protected] en wij zullen contact met u opnemen over de procedures en hoe we het probleem waarmee u wordt geconfronteerd kunnen oplossen. U kunt ons ook bereiken via WhatsApp-chat (+31 853036244) of bel ons op +31 853036244 tussen 9.00 uur en 18.00 uur.
We zijn altijd trots op de beste klantenservice, maar er kunnen op elk moment onverwachte fouten en geschillen optreden, waarvoor we klaar staan om het zo snel mogelijk op te lossen. We betreuren het veroorzaakte ongemak ten zeerste.
"Ben je alsnog niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."
U kunt contact met ons opnemen als u een probleem heeft met een bepaald product of een bepaalde dienst. In het geval van een product hebben we bestelgegevens nodig, waarmee we uw probleem kunnen oplossen.
Naast contact met ons opnemen via [email protected] zijn er nog andere manieren die u kunt gebruiken om uw vraag op te lossen.
U kunt ook een klacht indienen via thuiswinkel.org, als u niet tevreden bent over onze service. Je kunt het hier vinden. Details over het indienen van de klacht staan duidelijk vermeld op de webpagina. Volg gewoon de eenvoudige stappen om uw vraag op te lossen.
U ontvangt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u het niet eens met de oplossing of bent u niet tevreden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). U kunt ook lezen over de consumentenrechten waarmee u beter beschermd blijft.
Het duurt meestal maximaal 14 werkdagen om een probleem op te lossen. Soms zelfs een paar uur, afhankelijk van de aard van uw klacht.
Discountershop.nl ; V.O.F.
H.A. Lorentzstraat 10A
3331 EE Zwijndrecht
Telefoonnummer: +31 85 30 36 244 (Maandag – Vrijdag: 9:00-18:00 uur)
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 64225739
Btw-identificatienummer: NL855574185B01
H.A.lorentzstraat 10A
3331 EE Zwijndrecht
The Netherlands Bekijk op Google Maps
NL855574185B01
64225739
Chat met ons